woensdag 29 april 2015

Financiële uitdaging week 3

Hey,

Het was weer een interessante week! Natuurlijk is het mij weer niet gelukt maar ik begin steeds beter in te zien waar de schoen lijkt te knellen. Zoiets als elke nadeel heb zn voordeel.

Waar ging ik deze week de mist in? Het bezoek aan het Keukenhof... Dat past toch echt niet binnen mijn weekbudget. Dus je raadt het misschien al, de entree en parkeerkaart betaald met een plastic pasje. Maar verder is het mij dus wel gelukt! Ik zal even mijn portemonnee erbij pakken.

Er zit in:
€9,25

Dat gaat dus eigenlijk best goed. Want vandaag is het weer pay day en krijg ik weer een vers briefje van €50 van mijzelf. Dat houdt dus in dat ik wat extra benzine zou kunnen tanken. Eigenlijk moet ik dat ook wel doen, want ik stap straks in de auto richting Amersfoort, dat is toch wel een stukje rijden als je vlakbij Schiphol woont.

Snel maar even bedenken wat ik de rest van de week ga doen, twee werkdagen (luxe!) en verder dus vrij. Hoe meer vrij, hoe duurder het leven. Morgen maar even goochelen met folders en een boodschappenlijstje maken.

Vreemd genoeg voel ik minder spanning rondom het feit dat ik vandaag salaris krijg. Misschien omdat ik geld achter de hand heb? Misschien krijgt geld minder 'waarde'? In ieder geval weet ik dat ik vandaag niet continu de bankierApp zal openen, gewoon omdat het er niet echt toe doet!

Als jij dit financieel avontuur en al onze andere avonturen leuk vindt om te volgen en je geen blogpost wilt missen, volg ons dan op:

Facebook en/of BlogLovin

Vind jij schrijven ook leuk en wil je een keer gastbloggen? Laat dan een berichtje achter, we zijn namelijk ook erg benieuwd naar jouw (vlieg)avonturen.

Tot snel weer!

Liefs Mieke

ps. Graag zou ik iedereen die mij support willen bedanken. Jullie soms sarcastische opmerkingen doen mij echt goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten